مصاحبه ی کیو و یونگ سنگ در مجله ی trendy
نوشته شده توسط : mahya-pari-laaya

کیو جونگ:

اعضای ssدر حال حاضر در نمایندگی های دیگر مشغول به کار هستند،آیا شما هنوز هم با هم در تماس هستید؟

من معمولا با 3عضو ssدر حال تماس هستم اما چون شانس همکاری ما با هم کمتر بود زمان کمتری با هم بودیم.ما نمی توانیم تقریبا با هم ملاقات نماییم،که عادت داشتیم این را انجام دهیم.اما خوشبختانه در حال حاضر اینترنت خیلی پیشرفته شده است،خودمان دوست داریم که با تویتر تفریح کنیم،ما به هر حال نمی توانیم اغلب دور هم جمع بشویم،اما من می توانم بفهمم که هر کس در تویتر چه کاری انجام می دهد.

شما سخت روی زبان انگلیسیتان کار می کنید تا زبانتان بهتر شود.جدا از همه ی زبانها آن چیزی که شما دوست دارید یاد بگیرید چیست؟

من قبلا به طور خصوصی انگلیسی یاد نگرفتم و برای آموزش زبان انگلیسی معلم خصوصی نگرفتم ولی من استفاده کردم از طریق ایمیل با چند تن از دوستان خارجی ام انگلیسی را یاد گرفتم.من خوشحالم  که این دوستان را می شناسم چون این یک شانس برای من است تا انگلیسی را یاد بگیرم.با توجه به فشردگی کار امیدوارم که درباره ی زبان بیشتر یاد بگیرم.

این به من در آینده کمک خواهد کرد.در جمع من در طی مدرسه به هنر علاقه مند بودم.اگر یه شانس به وجود آید من دوست دارم که نقاشی را یاد بگیرم و خودم را در جنبه های متفاوت پربار کنم.

هم اکنون سال 2011شروع شده و آرزوی جدید و مخصوصی که کیو جونگ در سال جدید دارد چیست؟

زیرا در حال حاضر هر کس در گروه خودش فعالیت می کند و کار تکی انجام می دهند،من برای آنها در کارهایشان آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم چیزهای زیادتری را انجام دهم که مرا قانع کند.

اگرچه کارهایتان در این روزها شلوغ است آنچه را که شما دوست دارید در وقت آزادتان انجام دهید چیست؟

من دیوانه و عاشق نقاشی و خوش نویسی هستم وهروقت که آزاد هستم این کارها را شروع می کنم.

24فوریه  تولد کیو جونگ است.من دوست دارم که از طرف تمامی طرفدارهایت این روز را به شما تبریک بگویم.آیا شما دوست دارید چیز به خصوصی در این روز دریافت نمایید؟

من دوست ندارم که در این سال هیچ کادوی به خصوصی دریافت کنم،اما سال قبل یکی از طرفدارهام یک هدیه به من داد که نمی شه فراموشش کرد.طرفدارم روز تولدم یک آلبوم بزرگ به من کادو داد که شامل عکسای من از آغاز کارم تا الان بودبا نگاه کردن و بررسی کردن آن عکسها،من به گذشته بر می گردم،احساس می کنم که این با معنی بوده ومن همیشه از آن نگه داری خواهم کرد.

شما دوست دارید که یک کار جدیدی را در سال جدید انجام دهید؟

اگرچه من به خواندن ادامه خواهم داد ولی آرزو می کنم که یک کار جدید را انجام دهم.من یک بازیگر جهانی هستم مهم نیست که به من چه نقشی داده می شود.من هنوز می خواهم آنرا انجام دهم.اما من در سال جدید یک فیلم عاشقانه و رمانتیک را بیشتر می خواهم.آرزو بنمایید مردم بیشتری مرا بشناسند.

داداش یونگ سنگ چه نوع برادری برای شما هست؟

داداش یونگ سنگ را قبل از اینکه من بشناسم زمانی که شروع به کار کردیم او خیلی سرد بود و حتی به نظر می رسید که به او به سختی می شود نزدیک شد.اما وقتی که او را شناختم احساس می کنم که او همیشه به دیگران فکر می کند و او شخصی است که با ملاحظه هست و به دیگران اهمیت می دهد و او یک شنونده ی خوب است.اگرچه گاهی اوقات یونگ سنگ خسته است اما هرگز دورو اطرافیانش را فراموش نمی کند و این غیر عادی است.

راجع به شریک دلخواهتان حرف بزنید؟

من دخترانی را دوست دارم که اندام خوبی دارند و زیبا هستند.شخصیتش باید دوستانه و صمیمی باشد تا حدی که من ناراحت هستم اعتمادم را جلب کند.بنابراین من امیدوارم شریکم کسی باشد که کمک کند عیبهایم را برطرف کنم.

هیو یونگ سنگ:

آرزوی هیو یونگ سنگ در سال جدید چیست؟

بزرگترین آرزوی من  در سال 2011من یک کار بدون همراه است و به طور خوشبختانه در فوریه انجام خواهد شد.لطفا من را حمایت کنید.آلبوم جدید بیشتر شامل موسیقی رقص خواهد بود.من استراحت کردم برای یک دوره ی زمانی و حالا بار دیگر من شروع خواهم کرد.امیدوارم یک حس جدید در طرفداران به وجود آید.

هیو یونگ سنگ به طور عادی به عکاسی علاقه مند هست،آیا شما نقشه ای برای یک آلبوم دارید؟

من قبلا به آن فکر کردم اما نه دقیق.

اگرچه کارهایتان در این روزها شلوغ است کاری که شما شخصا دوست دارید در اوقات آزادتان انجام دهید چیست؟

اگر چه جدول زمانی این روزها حسابی شلوغ است،من اخیرا عشق به ورزش پیدا کردم،من از سال قبل با دوستام بیس بال بازی می کردم.

شما چه کاری را در سال جدید دوست دارید انجام دهید؟

من از اولین اجرا تا حالا واقعا آرزو نمی کنم که فقط یک خواننده ی تنها بشوم.من هم آرزو می کنم که بازی کنم.من می دانم که در این سال مشغول خواهم بود اما اگر یک شانس برای عمل وجود دارد،من با جرات خواهم پذیرفت.من امیدوارم که یک نقش به من داده بشود که هر کسی دوست خواهد داشت.{زن و مرد و مسن و بچه}

کیو جونگ نسبت به شما چگونه برادری هست؟

کیو جونگ واقعا یک شخصیت ملایم دارد این همان چیزی است که من به خاطرش او را تحسین می کنم.مهم نیست که کجاست او می تواند با مردم به طور مسالمت آمیز به سر ببرد.

راجع به شریک دلخواهتان حرف بزنید؟

من عاشق دخترهایی هستم که بامزه و با شخصیت هستند.

قبلا تو به هنگ کنگ برای فن میتینگ می رفتی.جایی بود که دوست داشتی بری اونجا؟

زمانی را که ما در هنگ کنگ گذراندیم خیلی کوتاه بود،ما وقتی برای بازدید نداشتیم.من قبلا رفتمlan kwai fnog.اما اونجا مردم زیادی بوند پس من زود می رفتم.

 

بچه ها لطفا نظر بدین تا زحماتم هدر نره من منتظر نظرهای شما هستم

کپی هم فقط با ذکر منبع.

بای بایبای بای 

 




:: موضوعات مرتبط: ss501 , ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: